Re: procki VIA C3

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 17:02:36 MET

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in
@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl:

> Wyniki procka to wyniki w trybie software, a nie ze sprzetowym
> wspomaganiem ze strony karty graficznej. Niezaleznie od tego, czy w
> niskiej,czy wysokiej rozdzielczosci.

Ale jak robisz test nawet przy trybie soft w niskiej rozdzielczosci to
najwieksze roznice bedziesz mial przy szybkosciach procka, jak nie robiles
takich testow to zrob, jak robiles to nie wiem o co ci chodzi ;-).
Dlatego jak robisz testy karty graficznej to wysokie rozdzielczosaci mowia
o jej faktycznych mozliwosciach a jak robisz test CPU to niskie, bo wtedy
przpustowosc GPU - DDRAM nie mam znaczenia, podobnie jak i szybkosc samego
GPU.

> Taa, a myslisz, ze komputery w takim Apollo 11 to jaka mialy moc
> obliczeniowa i jakie byly w nich procesory? ;)

Nooo w apollo 13 liczyli recznie przez cala droge z ksiezyca na ziemie :-)
a taki C3 policzyl w 2 sekundy co i tak by bylo 2x wolniej niz celek. :-)
Choc z drugiej strony oni mieli wtedy problemy z moca, a tych 5W ktore C3
polyka chyba nic narazie nie pobije, pobor mocy na rowni z dwoma
wentylatorami w kompie :-)

--
Best regards
 	The EaGle