problem z akceleratorem 3D

Autor: jOhNyBrAvO (sendme_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 15:48:02 MET

Kupilem uzywany akcelerator VooDoo 3 3000 Od początku użytkowania
akcelerator strasznie sie nagrzewał. (wiem, że to normalne ale wydaje mi sie
ze az tak nie powinien byc goracy - mozna bylo sie oparzyc dotykajac kratki
ktora ma za zadanie odrowadzanie ciepla). Akcelerator działał bez zarzutu
około miesiąca. Którejś nocy sciagalem film i zostawilem komputer wlaczony
przez cala noc. Rano na ekranie byly tylko paski na czarnym tle zamiast
Windowsa. Wykonalem reset komputera i to samo. Dopiero za którymś resetem
wszystko wróciło do normy. Jednak po paru dniach problem sie powtorzyl. Na
ekranie pojawiaja sie paski na czarnym tle. Sprawdzalem u kolegi i u niego
nie chce sie nawet komputer wlaczyc. Czy jest możliwość naprawienia tego
akceleratora? Czy można zrobić coś żeby wszystko wróciło do normy czy karta
nadaje sie do wyrzucenia? Pozdrowienia !