Re: SB!Live, banki Soundfont i przerabianie midi->wav

Autor: Sandra (sanderka_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 15:14:47 MET

Użytkownik "tramer" <tramer_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości ...

> nie wiecie skąd można dostać jakieś darmowe banki - pełne, lepsze
> jakościowo od tego 8mb który jest dołączony do kompletu. może mieć nawet
> 200mb - im więcej tym lepiej ;-)

Tego nie wiem.
Ja mam tylko 28 banków, największy to 8 MB, pozbierane z AWE32 (jak miałem),
i od kolegi z AWE 64.

> i drugie pytanie: jak najlepiej przerobić midi na wav? (używając właśnie
> takiego banku). mam 2 programiki które teoretycznie to robią, ale jakość
> jest nieciekawa (lepiej brzmi po prostu odtwarzane midi), pomijając kwestie
> braku niektórych instrumentów w tym nagranym wav... :-/

Spróbuj Awave Studio 7.2 - linku niestety nie znam :(
Wielofunkcyjny konwerter plików audio. Program pozwala na konwersję pomiędzy
150 różnych formatów zapisu dźwięku, ponadto aplikacja rozpoznaje większość
standardów, w jakich zapisywane są banki dźwiękowe dla syntezatorów.

--
Pozdrawiam.
SANDRA