Pioneer DVD-Rom 500M

Autor: gemini (gemini_at_viper.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 15:04:32 MET

Wczoraj kupilem ww naped i mam z nim problemy...
tzn.: po pierwsze halasuje - da sie wytrzymac, ale jest o wiele glosniejszy
niz nagrywarka i zwykly CD... Przy odczycie wiekszej ilosci danych slychac
stukanie (nie wiem co stuka, chyba plytka...)
Ma duze problemy z odzczytywaniem lekko zarysowanych plyt CD (nagrywarka i
zwykly CD sobie radzi bez problemu..)
Nie mialem okazji przetestowac jeszcze go z plyta DVD.

I teraz pytanko... czy kazdy model tak ma? czy trafil mi sie jakis felerny?

Z gory dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam

--
GeMiNi