Re: moj komputer - ciąg dalszy składania

Autor: CIAho (ciahol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 14:12:07 MET

"Grisza" <griszas_at_box43.pl> se napisał(a)
> Z mojego punktu widzenia jedynymi dyskami jakie padaja sa IBM'y
> i Quantum'y. Z drugiej jednak strony pewnie zaraz znajdzie sie ktos,
> kto bedzie zachwalal Quantum'y za niezawodnosc...

Ja.
Od 5 lat używam tylko Quantumów. W sumie już chyba
z 7 modeli w tym 3 SCSI (kilkanaście dysków w różnych
kompach). Nigdy nie miałem żadnych problemów i o takowych
nie słyszałem od znajomych, którym poleciłem. W pracy mam
nawet 4 letniego fireball'a 4 GB/SCSI, który był intensywnie
eksploatowany na serwerze 24h/dobę. I nadal pracuje bez
zająknięcia jako dysk na śmieci.

Teraz kupiłem Maxtora ATA133. Wyniki w HD Tachu powalają
na kolana...Mam nadzieję, że niezawodność będzie równie duża
jak jego wydajność i "cichość" oraz jak niezawodność Quantumów,
które do tej pory używałem. :)

pozdry
Ciah:o)