Re: Idealne 19'' - kilka przemyslen

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 13:00:19 MET

Użytkownik "eMGieB" <emgieb_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> A ile kasy masz?

Powiedzmy do 550 Euro.

> Nie wiemjakim cudem bo walsnie Diamondtorny maja najlepsz kolory i
> geometrie...

Tez tak slyszalem, ale widzialem co innego: geometria na ogol bez zarzutu,
kolory na Diamotronach bardzo kiepskie. Miales okazje dobrze
przetestowac kilka egzemplarzy? Miales w rekach moze 959NF?

> Trinitrony byly fajne jak jeszce nie mialy konkurencji :)

Nadal sa niezle, jednak traca niestety powtarzalnosc...

> polecam sklep Lorien w Wa-wie...

Warszawa to troche dla mnie za daleko. I za drogo!

Pozdrawiam
Jarek Stepien