Re: Twardy dysk w pionie?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 12:25:02 MET

Użytkownik <ryszard_gal_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:093e.0000109a.3c4964dd_at_newsgate.onet.pl...
> a z tego co ostatnio czytałem, to właśnie położenie go na dłuzszej krawędzi
> jest lepsze niż w poziomie.

Wcale nie lepsze a równie prawidłowe.
Np. obudowy desktop przecież miały sanki
do montażu hdd na dłuższym boku.

> niedopuszczalne jest natomiast stawianie go na krótszej krawędzi, oraz w
> poziomie do góry nogami

Zachodni markowi producenci montujują dyski "do góry nogami"
(np. HP )

Generalnie dysk powinien być sztywno przykręcony i nie może się
"huśtać" na dwóch śrubkach z jednej strony (widziałem takie "rozwiązanie"
w komputerach DTK ;)

PeJot