Re: moj komputer - ciąg dalszy składania

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 04:58:20 MET

> nie rozumiem maniakow amd

Nie rozumiem maniaków Intela ;)
Ludzie, przecież te wojny są bez sensu! Kiedyś były takie wojny
o Atari XL i Commodore C64. Ktoś to jeszcze pamięta? Teraz
kłócicie się o jakieś stuletnie programy, które niby nie działają
na AMD. Ktoś tu już podał przykład takiego programu. Bodajże
Norton Editor. Sprawdziłem ten program i działa bez problemów
na moim Athlonie. No to jak jest? Chodzi na AMD czy nie??
U mnie chodzi, więc chodzi na AMD :) U kogoś nie chodzi,
więc nie chodzi na AMD :( Może to jednak nie jest wina
procesora? Co? W komputerze jest kilkaset milionów tranzystorów.
Może nie każdy układ tych tranzystorów działa stabilnie?
Kolega ma Celerona, i na tym Celeronie też nie wszystkie
programy działają. I mówię tu o nowych programach, nie
o zabytkowych. Nawet Windows ma problemy. Celeron
niekompatybilny z linią x86??? A może to tylko taki kiszkowaty
zestaw firmy "tanio"? Eeh.

Wonder