Re: SERWER

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 01:30:05 MET

marco napłodził(a):

> RusH zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Wybacz ale swiadczy to poprostu o miernej optymalizacji forum. Na
> tym serwerze z 128 ram praktycznie wszystko idzie z SQLa ze
> wzgledu na latwosc modyfikacji via CMS i dzieki persistent
> connections i cache'owaniu strony glownej. Fakt ostatnio zaczyna w
> peek-hours przycinac ale obciazenie jest sporo powyzej 30 naraz ;)

ja sie nie znam ale mysql robi mi nagle 100 kolejek i STRAAASZINE wolno
je obsloogoje i wszystko staaajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , po paru minutach
sie trafik rozladowoje i jest ok , a forum ponoc najlepiej ze
wszystkicxh forum'uf (hehe) zoptymalizowane pod mysqla (phpBB)

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod