Re: Logitech Cordless MouseMan Optical - pytanko?

Autor: Goomich (goomich_at_interia.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 23:00:31 MET

"JaDaReK" <darja_at_priv.onet.pl> naskrobał(a) w news:3c49ec45_at_news.bsi.net.pl:

> No nie! Najbardziej mnie wq......aja wszystko wiedzacy mentorzy.

Mnie też :)

> Polar nie
> udawaj, ze ta mysz tak Cie satysfakcjonuje. Badziewie i tyle.
[cut]

Nie udawaj, że nie wiesz, że są różna gusta i jeśli tobie się nie podoba, to
nie znaczy, ze wszystkim musi się niepodobać.

> Obywatelu, nie pieprz (cytuj) bez sensu - tnij bez litosci, ale z glowa!

Dobrze napisane. Szkoda, ze sam się nie stosujesz.

PS. Obywatelu, nie pieprz sygnaturek dłuższych niż 4 linijki.

--
Pozdrawiam
Krzysztof "Goomich" Ferenc