Re: moj komputer - ciąg dalszy składania

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 23:10:05 MET

Użytkownik "Psych" <Psych_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> wnioskując : prawdopodobnie zostane przy tej konfiguracji, szaleństwo na
> athlona proprzestrzeniło sie dzieki prasie i testom, w ktroe niw warto
> wierzyc.

tak oni sa przekupieni przez amd i je faworyzuja heheh.

> Nie przekonam sie do amd, bo wciąz uwazam ze to niestabilne
> niepewne procesory.

to zle myslisz, nie stabilna moze byc plyta lub rozgrzany do czerwonsci
procek. Pojecie niestabilny procek jest niezbyt udane - pracujacy w zakresie
temp. podanych przez producenta jest stabilny.

> Zaznaczam ze to jest moje osobiste zdanie.

i dobrze bo ja mam inne poparte wlasnymi doswiadczeniami.

> moze do tej konfiguracji dołoze jeszcze z 256ram i lepszą karte
grafivczną,
> zeby nie tłumic potencjału płyty, procka i pamieci.

w sumie kup :) musi byc konkurencja bo z cenami nie zejda. kup :)