kilka pytań o SB Live! 1024

Autor: bad.worm (bad.worm_at_poczta.fm)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 19:03:01 MET

1) Czy do Sound Blastera Live! 1024 OEM można podłączyć słuchawki
2*32ohm bezpośrednio pod wyjście na przednie głośniki? W
instrukcji piszą, że niby można, ale z moją kartą nie berdzo chce
to działać-przy ustawieniach mixera na max. słuchawki ledwie
grają.
2)W Chip'ie 7/99 był opisywany samoróbny moduł podłączany pod
złącze(to 2*7pin) na SB Live!, dzięki któremu można było otrzymać
m.in. wejścia/wyjścia SPDIF. Na Live! 1024 to złącze jest
mniejsze(2*5(6) pin), więc czy jest tam dostępne wejście SPDIF?
Karta normalnie nie posiada takiego wejścia.
3)Do czego służy jedyna zworka na tej karcie dźwiękowej?
Sorry za może lamerskie pytania,ale w instr. nic nie znalazłem na
te tematy, a pierwszy raz od ponad 5 lat zmieniłem kartę
muzyczną.

--
Pozdrawiam      Bad Worm __   _
http://www.gusnet.prv.pl<_ / |_>