czy dziala USB na ATC-6220?

Autor: bad.worm (bad.worm_at_poczta.fm)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 19:02:56 MET

Posiadam płytę Atrend ATC-6220 wraz z najnowszym BIOSem. Kupiłem
drukarkę OkiPage8W lite i ku mojemu zdziwieniu nie działa
połączenie poprzez USB. Experci z Oki stawiają na dwie przyczyny:
płyta główna lub uszkodzony port w drukarce, ale to raczej
odpada, gdyż w jakiś dziwny sposób udało mi się zmusić drukarkę
do drukowania po USB(namieszałem w sterowniku), ale tylko do
zrestartowania. Kumpel też ma taką płytę(tyle, że bez pomiaru
napieć i temp) i jemu nie chciał działać modem kablowy Motorola.
Po podłączeniu tego modemu pod K7S5A i zainstalowaniu z ztych
samych sterowników modem działał od razu. Czy faktycznie ta płyta
ma zrąbany USB(ale nie w sensie uszkodzony)? bardzo zależy mi na
podłączeniu druarki poprzez USB. Program USbready wskazuje na
100% działanie USB.

--
Pozdrawiam      Bad Worm __   _
http://www.gusnet.prv.pl<_ / |_>