Ustawienia karty sieciowej - pytanie do znawców tematu

Autor: Grzegorz (gregorio6_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 18:00:34 MET

Witam,
mam sieciówkę COMPEX 100Mb z WOL-em.
Karty używam do łączenia z internetem i działa ona w trybie Auto-Detect na
10 Mb.
Pobrałem sobie taki dosowy programi e strony producenta, który diagnozuje
kartę i pozwala zmienić ustawienia w epromie karty dot. np. kontroli
przepływu.
1. Domyślnie opcja kontroli przepływu (Flow Control - Rx, Tx - disable
[Nway] ) jest wyłączona.
Proszę mi wyjasnić, co to jest kontrola przepływu, jakie ma znaczenie w
praktyce i czy mogę (powinienem) to włączyć, czy też nie muszę (nie
powinienem) tego ruszać ?
2. Full- Duplex jest ustawiony na Disable. Czy jest sens, potrzeba włączenia
tej opcji?

Z góry thx
Grzesiek