Re: Dobrze wybralem sprzet ?

Autor: Grzegorz (gregorio6_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 17:51:13 MET

> Co Ci sie nie podoba w powyzszych stwierdzeniach?

Stwoierdzenie Infineon - polecam jest ok, podpisuję się pod tym. Nie mogę
się jednak zgodzić, że Kingston to przereklamopwny towar. Gdybym miał wybór
za te same pieniądze, wybrałbym Kingstona. Widziałem setki kości tej firmy,
z bardzo dobrymi modułami pamięci jak również z nonemowymi, ale ZAWSZE na
tych kościach ustępowały pewne problemy z komputerami, których nie dawało
się usunąć przy użyciu DOWOLNYCH_INNYCH pamięci.
Infineon również pomagał w takich przypadkach. Idąc na kompromis powiem, że
można postawić znak = pomiędzy tymi firmami, mnie jednak Kingston bardziej
przekonuje. Osobiście używam kości SpecTec`a z których jestem baaaaardzo
zadowolny.

Pozdr.
Grzesiek