Re: Jak rozpoznać płytę?

Autor: Grzegorz (gregorio6_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 17:47:32 MET

> Cudow nie ma musi byc (no prawie ;)
> 90 % plyt ma to miedzy slotami PCI
> lub/i na naklejce na ostatnim zazwyczaj ISA slocie

Podpisuję się pod tym "prawie", gdyż kiedyś miałem płytkę na układzie HX
która nie miała żadnych opisów !!!!
Po numerze biosu dopiero znalazłem producenta, ale nie było jego strony ani
żadnych dostępnych nowych biosów. A dziwne, bo płytka była i estetyczna i
dobrze rozmieszczone miała komponenty (ergonomicznie) i pracowała bardzo
dobrze... W końcu to był układ intela i to z dobrej rodziny na ówczesne
czasy.

Grzesiek