Re: 3dmark 2001 i wynik 6198

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 16:46:23 MET

"mua_DiB" <kojak99_at_skrzynka.pl>, wrote in news:a2c2eq$cfc$1_at_news.tpi.pl:

> hehe panna nie chce, starzy sie za oceny wkurzaja...

NTG :-)

> ale TO JEST NIE WAZNE MAM MALY WYNIK W 3dmark'u;)

Ale to nie jest problem :-)
Ja pewnie bede mial jeszcze mniej ale sie tym nie przejmuje bo mi gry
dobrze chodza w 1024x763x32bit i to jest najwazniejsze, a nie jakies
glupie wyniki w benchmarkach. Kupiles kompa zeby miec dobre wyniki w
benchmarkach czy po to zeby sobie spoko pograc?

> wiesz co moze na to poradzic?

Podkrecic procka, wyzylowac ustaiwenia pamieci, wyprobowac rozne wersje
detonatorow.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!