Odp: Duron 800 a podkrecanie

Autor: Madzia (madzia651_at_interia.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 15:52:32 MET

Duronki pracuja raczej na magistrali 100MHz .Ja max podwyzszylem do 110MHz
(D600) , pozniej wykazywal objawy niestabilnosci sysstemu. Jezeli zamalujesz
olowkiem mostki L1 na procesorze (utrata gwarancji) to powinien isc do ok
950 moze 1GHz pod warunkiem ze zmienisz mnoznik a nie magistrale 100x9,5.
Przynajmniej na mojej 600 ce sie tak dzialo. Natomiast gdy go troche
"przypalilem" tak ze karteczka gwarancyjna stala sie brazowa to pozniej bez
problemu poszedl na 1050MHz . (100x10,5)
Ale takie zabiegi moga drogo kosztowac wiec radze uwazac !!!
Powodzenia!!!
                   AS