Problem z TEAC CDW524E

Autor: Damian K. (damian12_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 15:36:23 MET

Otóz sorkiale moze troszke NTG. sam nie wiem czy to cos z ustawieniami czy
ze sprzętem.
Otóz zkupiłem i zamontowwałem nagrywarkę TEAC CDW524E i zainstalowałem
ponownie windows xp. Chcą po instalacji uruchomić ponowinie przez menu start
komputer tego nie robi. Tzn. włączam Uruchom Ponownie komputer wylogowuje
sie itd. gdy chce się wyłączyć to taki pstryk jest i nic sie nie dzieje tak
psryknie trzy razy i dopiero za trzecim razem uruchamia sie ponownie. To
samo dzieje się przy przycisku Wyłącz.

Sterowniki ASPI zainstalowane, DMA włączone.

Co robić???

Nagrywarka podpieta na jednym kanale z CDROM'em jako Master, cd-rom jako
slave.

Prosze pomózcie.

Pozdrófka
Damian K.