Re: procki VIA C3

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 14:30:04 MET

Użytkownik The_EaGle <theeagle_at_tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:Xns919A334176941theeagletenbitpl_at_195.114.173.131
> Na czym opierasz swoj sad? Z testow wynika ze jest o wlos za celkiem a cena
> jest nizsza. Nie gerealizujmy a trzymajmy sie faktow.

Widziałem nie jedną recenzję tego szajsu, to co napisałeś tyczy się tylko
operacji integer a nie floating-point, spróbój na tym zagrać w RTC Wolfenstein ;)

We wskaźniku cena/wydajność przegrywa z Celeronem o podobnym
zegarze nie wspominając już o Duronie.

PeJot