Re: moj komputer - ciąg dalszy składania

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 11:49:07 MET

"Graf_Zero" <grafzero_at_klub.chip.pl>, wrote in

> To dlaczego wiele programow do Homebanking'u odmawia pracy z AMD'kami?
> Do tego dochodzi wiele programow dosowych do obslugi firm... nie jest
> to moja subiektywna ocena (jakich wiele na tej grupie...), ale realia
> rynku oprogramowania. Do domu jednak dla siebie nie kupilbym Intel'a -

To wedy program nie jest w pelni zgony z x86 i jest to blad programu.

> Do domu jednak dla siebie nie kupilbym Intel'a -

Czemu?
Do grania dobra plyta na i815EP + tulipan C1_at_1,5 z minimalnym chlodzeniem
wyjdzie taniej od Durona + plyta na kt266a, a wydajnosc w grach
praktycznie taka sama.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!