Re: moj komputer - ciąg dalszy składania

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 02:04:49 MET

Użytkownik "Psych" <Psych_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Przewrociłem całokowicie swoje pogląday na to jakiego sprzetu potzrebuje -
> to dzieki konsultacji ze znajomymi serwisantami.
> Chyba jednak kupie taką konfiguracje:
> P IV 1800
> Asus P4b2666
> 256RAM DDR
> Hdd segate baracuda 40
> GF 2 64 tv

rozumiem ze _musi_ byc na intelu.......
plyta - ok (nawet bardzo)
proc (no coz to tylko p4... ;-))
ram - ok (wiecej sie nie opyla po takich cenach)
hdd - ok (moze byc ale i maxtor tez moze byc^2)
grafa - no lepiej juz kupic wolniejszego p4 a kase wladowac (oj drogie te
intle, drogie) w gf3ti200 lub tez _prefer_ ati 8500

zapomniales dodac, ze:
do tego pionieer dvd
cdrw lg8160b
muza sonic fury b.ew. sb5.1 (tja..;-))