Re: moj komputer - ciąg dalszy składania

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 01:50:12 MET

> Przewrociłem całokowicie swoje pogląday na to jakiego sprzetu potzrebuje -
> to dzieki konsultacji ze znajomymi serwisantami.
> Chyba jednak kupie taką konfiguracje:
> P IV 1800
> Asus P4b2666
> 256RAM DDR
> Hdd segate baracuda 40
> GF 2 64 tv
>
> Co sądzicie o tym???

..Osobiscie wspolczuje..:))) Lepiej za te kase kup 2 PC-ta na AMD
:))))).Zartuje ale chyba warto jeszcze sie pozastanawiac nad takim zakupem:
1) CPU Intela
2) nawet jak juz musi byc PIV 1800 to nie rozumiem po co ci GF2 ,to juz
lepiej sobie kup do tego proca jakas Rive TNT 8Mb :)
Pozdrow tych serwisantow co ci tak doradzili :)))))
P.S. Odnosnie HDD to lepiej jednak(moim zdnaiem) Maxtor 7200rpm/ATA133