Re: Lowformat

Autor: Woojtek (woojtek_at_cad.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 00:38:20 MET

Użytkownik "Rafalek" <gierazinski_at_studencka-pomoc.com.pl> napisał w
wiadomości news:9552-1011380113_at_as1-48.poleczki.dialup.inetia.pl...
> Witam, czym zrobić lowformat twardziela. Mam jakiegoś starego HDD , chcę
> oddać komputer bratu a nie mam do niego dobrego dysku , mysle że po
nizskim

Jak satry ten dysk? (jaka pojemność) Jezeli dysk jest w miare sprawny to czy
formatowanie niskopoziomowe jest konieczne?
Z tego co wiem wykonuje nalezy je wykonywac ale tylko ostatecznosci.