Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 00:03:41 MET
Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>, wypocił co
następuje...
[...]
> Nie ma zadnych podstaw do uniewaznienia gwarancji. Skoro producent plyty
> oficjalnie zezwala (a nawet _zaleca_) na taka operacje, to serwis nie ma
> prawa miec jakichkolwiek obiekcji. Bo inaczej co moze ich powstrzymac
> przed uniewaznieniem gwarancji np. dysku twardego spowodowanego nagraniem
> na tenze dysk jakichs danych (zmiana stanu fabrycznego dysku)?
dzieki za odpowiedz ... tez tak mi sie wydawalo, ale rozne cuda ostatnio w
tym kraju sie dzieja:-)
-- Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~ lajkonik w swiecie pecetow z dolu pozdrawiajacy.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:02:43 MET DST