Re: SERWER

Autor: Skrzypek (mtb_at_z.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 23:55:32 MET

> Skladajac serwer na co powinno sie najbardziej zwrocic uwage?
> Czy taka maszyna powinna byc szybka czy po prostu dzialac?

A moze powiesz, jaki to ma byc serwer?
Internetowy, na ktorym ma lezec portal z kilkomaset tysiacami odwiedzin
dziennie, czy jakis domowy serwerek udostepniajacy siec 5 uzytkownikom?

> Jakie jest slabe ogniwo w zastosowaniach serwerowych na:

nie moge odpowiedziec, bo nie wiem jaki serwer, ale jesli serwer internetowy
(www, ftp itp.) to dysk jest stanowczo za maly, lepiej BArracuda IV
conajmniej 40 GB.

--
Skrzypek (mtb_at_z.pl)
http://www.bikes.z.pl/