Trzy PeCety i Sie

Autor: Elektroda (elektroda_at_hoga.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 23:32:50 MET

Mam trzy pecety. We wszystkich są karty sieciowe z RJ i BNC. Gdy podłączam
po skrętce jest wszystko OK. Ponieważ ten trzeci jest w piwnicy to poszedłem
sobie trochę na łatwiznę. Pierwszy i drugi są spięte po skrętce, drugi i
trzeci spiąłem po BNC. I teraz problem - nawet jak spinam tylko drugi i
trzeci po BNC nie ma sieci. Kabel koncentryczny (od TV antenowy) zarobiony
na końcach wtykami BNC.
Czy musi być jakiś specjalny kabel?
Możecie podpowiedzieć gdzie robię błąd? Wszystkie sugestie mile widziane!

pozdrawiam
Mariusz.