Re: Panel TFT

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 21:35:17 MET

"Marek" <marek_tg63_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Może mi ktoś doradzić przyzwoity panel TFT 15 cali w cenie do 3000 zł ?
> Jak działają NEC-i ? I prośba o porównanie NEC vs ViewSonic. Marek
Goraco polecam test roznych lcd na tomshardware.com . Na razie jest
jednak tylko po angielsku, ale moze niedlugo pojawi sie na
tomshardware.pl. Ale wniosek jest chyba taki, ze tylko jak ktos sie nie
moze obejsc bez lcd to powinien pomyslec nad kupnem.

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming