Re: Dzialanie CPU

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 19:57:12 MET

Użytkownik Krzysztof Zurawski <zurawskik_at_wp.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:rjld4ugcv871e1oin77ap81t4k9pshp9in_at_4ax.com...
> Witam
> Byc moze nie tu gdzie trzeba ale nie wiem gdzie sie o to pytac
> Uprzjnie prosze o podanie mi stron gdzie moge znalesc
> informacje jak dziala procesor (jakie dokladnie czynnosci wykonyje)
> gdy np dodaje 2+2 =4

Chodzi Ci o to jakie instrukcje wykonuje w tym momencie ?

Wszystko zalezy od kompilatora - np.

mov ax, word ptr [zmienna1]
mov dx, word ptr [zmienna2]
add dx , ax
W zaleznosci od danych i wyniku moga zmienic sie flagi:
AF, CF, OF, PF, SF, ZF

Jak jest dokladnie z operacjami na cache'u, potokami
to juz jest niezle zakrecone ;)

PeJot