Re: ECS K7VTA3 czy ECS K7S5A ? pod Durona 1-1,2 jak z overclockingiem ?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 19:57:14 MET

Użytkownik posazek <posazek_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a265io$66t$1_at_news.tpi.pl...
> Ktora plyta bedzie dzialac szybciej z Duronem 1000-1200 ?
> ECS K7VTA3 czy ECS K7S5A ? czy obie plyty umozliwiaja w jakims stopniu
> overclocking ? ECS K7S5A - tak poprzez zmiane biosu i program SoftFSb a ECS
> K7VTA3 ?? jak sie ta 2 plyta sprawuje ?

Jeżeli nie robi Ci różnica 80-90zł i wrzucisz pamięci DDR to lepiej by było mieć
płytę na KT266A (ECS K7VTA3 v2 ). No fajnie by było żeby był do tego
Athlon z fsb-ddr 133Mhz (może nie kodujesz filmów i obejdziesz się bez SSE
kupując Athlona 1Ghz ?)

Odkąd pojawiła się druga wersja K7VTA3 na KT266A to wydaje mi się bardziej atrakcyjna
od K7S5A .

Ale może udałoby Ci się zebrać trochę więcej pamięci i uniknąć płyt ECS'a
np. Soltek SL-75DRV2 na kt266A kosztuje tylko 450zł a można sobie na nim
podkręcić procka.

PeJot