Re: Nagrywarka - czy warto ??? Pomocy !

Autor: AutoSC (autosc_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 19:24:08 MET

Użytkownik "Michał Piątek" <michalpiatek_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a28ncl$r84$1_at_news.onet.pl...
> Wlasnei padla mi moja nagrywarka.
> I w zwiazku z tym mam zapytanie - potrzebuje jakiej nagrywarki - nawet
> wolnej -
> a nie mam w tym momencie zbyt wiele kasy - czy warto zatem kupic
> nagrywarke MITSUMI CDR x4 za 100 PLN ?

Jakis czas temu, gdy nowe nagrywarki byly drozsze kupilem uzywana wypalarke
Mitsumi 4x. Wszystko bylo ok, ale nie zawsze chciala startowac przy
nagrywaniu plyt o wiekszej pojemnosci. Postanowilem sciagnac nowsze
oprogramowanie ze strony producenta i zrobic update.
Pomoglo jak reka odjal.
Do tej pory wypalilem juz kilkadziesiat plyt i jestem bardzo zadowolony.
Mimo, ze ceny nagrywarek od tamtego czasu spadly to nie mam uprzedzen, aby
kupowac jedynie nowe rzeczy.
Pozdr.

Menos