Re: Samsung 19" 959NF

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 18:00:29 MET

>niektorzy narzekaja, ze gorny brzeg wyswietlanego obrazu jest mniej
>wiecej w polowie lekko ugiety w dol - czy u ciebie cos takiego widac?

Złudzenie optyczne.
Mój monitor też tak ma.
Co ciekawe, mój Samsung nie jest Flat ;-)
Czyli z tym Flat to albo Sony za grubo ponad 5000 zł, albo bujda na
resorach.

Przyłożyłem taśmę do brzegu ekranu, i nagle... w moich oczach taśma też się
wykrzywiła... ;-)
Po prostu krawędź obudowy powoduje takie złudzenie optyczne.
To nie obraz jest krzywy, ale krawędź obudowy.
Zmień nachylenie monitora, przyglądaj się, przyglądaj.
Zmieniasz nachylenie, a krawędź obrazu też się "wykrzywia".
Popatrz z dołu, a obraz będzie wygięty do góry.

--
Janusz - Vahanara