Re: Testowanie dysku

Autor: mateusz (empet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 18:27:17 MET

> Słabo. Nie chodzi ten dysk przypadkiem w PIO4 albo
> w Multiword DMA/2?

A bo ja wiem. Przelaczylem dysk programem od producenta na ATA 33, ale
musialem w BIOS-ie wylaczyc UDMA, aby Windows 98 zajarzyl i wlaczyl DMA. Tak
wiec po uruchomieniu w tabelce pokazuje Mode 4, a we wlasciwosciach dysku
DMA zaznaczone.
Ale system sie muli fatalnie. Do niedawna uzywalem dysk Seagate 3,2 MB
(teraz jako drugi, rozpoznaje go jako DMA) i chociaz w tym samym tescie
osiaga powyzsza wartosc na poziomie 21 mbps, to pracowalo sie znacznie
szybciej.
Dodam ze procesor slaby (Cel 300) ale RAM-u >400 MB.

--
Pozdrawiam
Mateusz