Re: Problem z rejestrem

Autor: adpiter_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 18 Jan 2002 - 16:48:35 MET

> Teraz sprawdź, czy po przestawieniu parametrów pamięci w BIOSie na
> najwolniejsze błędy pozostaną, czy znikną.

sprawdzilem - bledy zostaja, jest ich troche mniej (min 11 [test7]), ale sa.

ps. nie wiem o jakich nominalnych predkosciach dalej piszecie,
moja dzialala na:
- dram timing conf. normal
- sdr/ddr cas latency SPD (testowalem tez safe)
- -"- ras active time 6t (mozliwe7t)
- -"- precharge time 3t (mozliwe4t)

przetestowalem kilka mozliwosci, jak wyzej pisalem zawsze wystepowaly bledy,
czasami komp niestartowal w ogole.

Na takich samych ustawieniach stare 64mb/100mhz chodza bez zastrzezen, z
bezblednym testem.

piotr