Re: Problemy z biosem w Soltku 75DRV2

Autor: Radek Kaczyński (rkaczynski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 16:18:42 MET

> daj inny wiatrak - przejdzie :)
>
> lub odepnij zolty przewod, lub rownolegle podlacz z masa kondensator 10pF
> lub 1nF - powinno pomoc.
>
> Prawdopodobnie wiatrak sieje strasznie na lini pomiaru RPM i bios ma
klopoty
> z obrobka sygnalu.

mówimy o wiatraku w zasilaczu czy na procku? na procku mam od wczoraj
teoretycznie niezły (zalman 5001cu), ale jak sądzę chodzi o wiatrak w
zasilaczu, choć ten tez mam teoretycznie niezły :)))). co do od/podłączania
przewodu/kondensatora to gdzie go mam odłączyć/podłączyć. składam co prawda
komputery parę lat, ale elektronik to ze mnie żaden. poza tym właśnie zdałem
sobie sprawę, że ten sam efekt miałem przecież w trzech różnych komputerach,
z trzema różnymi (teoretycznie dobrymi) coolerami i trzema różnymi
(teoretycznie dobrymi) zasilaczami, więc jeśli masz rację to chyba jednak
soltek coś spieprzył...