Re: glosniki creative sw dtta2200?

Autor: Bankowy (bskorupka_at_essystem.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 16:37:04 MET

> jesli SBAudigy to sie oplaca
>
> jesli SBlive 5.1 to sie oplaca
>
> jesli SBlive 1024, Value lub jakies inne dziecko Creativa to wtedy NIE.
>
> w przypadku tych innych kart lepiej wziac DT 2500 bo ma dekoder AC3
> we wzmacniaczu.
> a tak na marginesie DT 2500 glosniej graja.

Głośniej??? Kurcze ja tych DTT 2200 nie jestem nawet w stanie do połowy
głośności rozkręcić bo mi już łeb pęka :-) (karta SB Audigy).
Co do głośników... Jak na głośniki komputerowe są całkiem niezłe, żeby nie
powiedzieć bardzo dobre. Granie i oglądanie filmów - rewelacja. Słuchanie
muzyki - to już według gustu... dla mnie niewystarczające...

> Zibi

Bankowy...