Re: Problem z rejestrem

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-pnd.com.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 15:30:58 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Teraz sprawdź, czy po przestawieniu parametrów pamięci w BIOSie na
> najwolniejsze błędy pozostaną, czy znikną.

> Jeśli na najwolniejszych parametrach się sypie -- tak.
Dlaczego tak? Jesli pamiec nie dziala dobrze w nominalnym trybie a
dziala dobrze z ustawieniem na slabsze parametry to podlega wymianie.
Reklamowalem swoja kosc 256mb, bo win98 jako-tako na niej dzialal
(resetowal sie w najmniej oczekiwanych momentach) a w2k w ogole nie
chcial wystartowac - od razu bluescreen. Inna rzecz ze w sklepie w
ogole tej pamieci nie sprawdzali tylko od reki wymienili. Pewnie wcisna
komus innemu...
Pzdr.
gajos