Re: LG GCE-8160B Firmware 2.0

Autor: Jaroslaw Nieweglowski (janie_at_jan.studmat.uni.torun.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 14:42:02 MET

Dlaczego nie moze updateowac jezeli jest montowana przez np HP.
Chodzi tylko o gwarancje czy sa jakies roznice w elektronice takiej nagrywary?
Widzialem ze LG w readme uprzedza aby tego nie robic w OEM, ale dlaczego?

Mam CED-8120B i do biosu 2.0 jest taka sama informacja aby nie flashowac
wersji OEM. Czy komus to sie udalo mimo wszystko?

Jeszcze jedno:
Jak rozpoznac czy mam wersje OEM czy BOX?
Tylko prosze bez odpowiedzi ze jezeli mam pudelko to jest to BOX.
Kupilem nagryware bez pudelka ale ze wszystkimi (dwiema) plytkami, ksizeczka
i widokowka. Ale nie jestem calkowicie pewny czy to jest BOX.
Moze jest jakis software ktory potrafi to okreslic.

Wielkie dzieki za odpowiedz
JARAS

--
                                                 Nieweglowski Jaroslaw