co to jest AC'97 (Intel?)

Autor: edwardek (estencel_at_winkowski.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 14:20:42 MET

czesc
mam takie cos na plycie, ma to zdaje sie zwiazek
z dzwiekiem, chcialbym do tego jakies nowe sterowniki,
ale nic nie moge znalezc..... czy to jest zintegrowana
karta muzyczna z plyta, cze tez moze jest to jakis sprytny chipset,
ktory ma w sobie jakas mini karte muzyczna ?!

szukam po sieci i szukam.... specyfikacje jakies znajduje
i nic co daloby sie zainstalowac.... a przeciez
np. na benchmark.pl byly jakis czas temu stery do
czegos co ma w nazwie AC'97 tyle ze do VIA
a u mnie jest Intel.....

....juz brak mi sil i checi - jesli kto cos wie, to prosze
o pomoc.

Edwardek