Re: Niebanalna obudowa... poradzcie

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 12:21:28 MET

> Generalnie firma Chieftec jest u nas nie do zdobycia. Nikt się do tegio
nie
> przyznaje. W niektórych firmach figurują w cennikach, natomiast nie można
> ich kupić, bo.... firma Chiefteca nie sprzedaje.......

z mojej prywatnej korespondencji z Acyion wynika że:
- certyfikat wydany dla obudów Chieftec odnosił się m.in. do zasilacza - o
mocy 250W
- w zeszłym roku firma Chieftect zmieniła zasilacz w obudowach. Zamiast
montować 250W zaczęli montować 300W i 340W
- certyfikat nie jest ważny dla obudów z większym zasilaczem, i w związku z
tym firma Chieftec musi zdobyć nowe certyfikaty
- obudów ze słabszym, "certyfikowanym zasilaczem" nie można sprowadzić - bo
nie sa produkowane
- na jakim etapie załatwiania jest nowy certyfikat - nie wiadomo
- Action generalnie informuje, że najblliższa dostawa _może_ będzie pod
koniec lutego.

Czyli pozostaje czekać .... albo sprowadzić prywatnym importem. BTW: jeżeli
ktoś będzie się wybierał w tym celu za Odrę, proszę o wiadomość. Też jestem
zainteresowany (modelem BEZ klapki)

B.