Re: USB1.1 a USB 2.0

Autor: Marcin Kulas (hitower.SPAM_trap_at_kropka.net)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 11:47:54 MET

Jurek wrote:
> czym się różnią te dwa porty, ktoś może wie?

Pierwszy wyciąga wg. specyfikacji 12 Mb/s,
a drugi 480 Mb/s. Oczywiście teoretycznie.

Męczyłem się z driverami, ale nie udało mi się tego odpalić
na Abicie KG7 Lite pod w2k. Podejrzewam niekompatybilność
wersji językowej patcha i windy. Ale to już NTG...

Mimo wszystko, jeśli ktoś potrafi mi pomóc, będę wdzięczny.
Chciałbym zobaczyć jak (i czy w ogóle) to chodzi.

--
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
 że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."  - życie