Re: Panel TFT

Autor: << Mariusz >> (mk_at_dgu.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 11:49:29 MET

Zwróc szczegółną uwagę na szybkość odświeżania matrycy (mazanie).
Tanie monitory mają tak niski ten parametr (duży czas rekacji), że
nadają się tylko dla ludzi sspppooookkkkoooojjjnnnnyyyyycccchhhhh
i oooppppaaaannnooowwwaaannnyyycccchhhhhh.
Innym maże się nawet kursor myszki.

(o grach nie wspominając)

MK

Użytkownik Marek <marek_tg63_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a27hou$sn2$1_at_news.tpi.pl...
> Może mi ktoś doradzić przyzwoity panel TFT 15 cali w cenie do 3000 zł ?
Jak