Re: Import danych excel -> outlook

Autor: Virtuozik (virtuozik_at_inetia.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 11:25:52 MET

Użytkownik "KM" <bolokm_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Virtuozik" <virtuozik_at_inetia.pl> napisał w wiadomości

> chodzi..

> Kiedys to robilem i poszlo ok. Moze popelniasz jakis blad?
> pozdr
> KM

No tez sie z tym licze.. ale zebym chociaz wiedzial czy to jest blad ze
strony excela czy outlooka.. ;-\

W excelu musialem najpierw zdefiniowac nazwy kolumn przez
wstaw->nazwa->definiuj bo bez tego w ogole outlook nie chcial importowac..
moze tu jakos inaczej trzeba te nazwy definiowac.. qrde na wszelki wypadek
dalem bez polskiej czcionki i max 8 znakow.. ale to nic nie pomoglo..

Pozdrowka