Re: pytanie o karte TV Aver

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 09:02:11 MET

Użytkownik "MarKaczor (Onet)" <markaczor_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a27nea$pst$1_at_news.tpi.pl...
> Wtam
>
> Pozyczylem od kolesia karte Aver TV Studio A2 i mam z nia problem.
> Uzywam jej na kompie Celeron 300, podlaczona jest kablowka Aster City (
> Warszawa) i na niektorych programach ( np. TVN, Puls) sa obrzydle pionowe
> pasy. Co moze byc przyczyna ? Do tej pory uzywalem starenkiego Zoltrixa TV
> Max BT 848 i nie bylo takich problemow.
>
> I jeszcze jedno pytanie. Ktora karta Avera jest obecnie najlepsza i ktora
> warto kupic ?

a problem jest pewnie taki ze albo żle przeskanowałeś kanały, albo gryzą sie
stery od tego Zoltrix'a, albo nie taki soft zainstalowałeś !!!

sam mam teżstarego AverMEDIA TV Capture 98 - i nie raz miełem problemy np.
ostatnio instalując pod XP !!!!
ale i tak karta jest całkiem OK i jestem z niej b. zadowolony !