Import danych excel -> outlook

Autor: Virtuozik (virtuozik_at_inetia.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 09:00:12 MET

Witam!

Chcialem sobie wyeksportowac baze klientow z excela do outlooka...
Baza sklada sie z kilku kolumn wiadomo adres, tel, nazwisko itp itd..
kontaktow jest w sumie okolo 40

Szukam kontaktu z ludzmi, ktorzy probowali juz cos takiego .. bo ja mam
straszne problemy...

Konkretnie trwa to koszmarnie dlugo... i konczy sie wyeksportowaniem tylko
ostatniej kolumny.. zaznaczam ze bardzo dokladnie zrobilem mapowanie pol
przed importem...

Co robic?..

Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki... rowniez

Zaznaczam ze nie chce mi sie tego przepisywac.. a poza tym nie o to chodzi..

Pozdrawiam serdecznie

--
Po prostu Virtuozik
e-mail: virtuozik_at_inetia.pl