Re: RADEON 8500 czy GF3 Ti 200 ?

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 07:55:46 MET

On Thu, 17 Jan 2002 15:04:59 +0000 (UTC), Goomich <goomich_at_interia.pl>
wrote:

>No i jest - po uruchomieniu Windowsa. Jednak gdy włacza sie komputer BIOS
>wrzuca na TV i monitor takie same odświerzanie.
Właśnie tego jednego nie byłem pewien, a nie mam czasu sprawdzić.
Ale to chyba nie problem wyłączyć monitor na czas startu systemu? To
już nie to samo co podpinanie kabla po starcie. Oczywiście BIOS z NTSC
rozwiązuje ten problem, ale można żyć i bez tego.

Adam.