Re: Drukarka i XP

Autor: DonKoyote (donkoyote_at_acn.waw.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 05:27:23 MET

> Mam drukarke Lexmark 1100. Jak drukuje cos, i nie zdaze jej podac papieru,
> badz anuluje drukowanie wyskakuje blad drukowania (brak papieru) i nie da
> sie znowu drukowac. (dopiero po restarcie kompa).
> Co z tym zrobic?

Nie masz tam jakiegos przycisku do wznowienia ?
Zeby tak jak w HP pobral jeszcze raz kartke.
A nie mozesz jej poprostu wylaczyc i wlaczyc ?

Pokombinuj ... a moze poprostu masz zle stery i nie chodza tak jak trzeba
pod XP...
Pozno jest, mam noc w plecy, wiec sorka jak czegos nie dopisalem czy tez
sknocilem :)))

--
          -=DonKoyote=-