Re: Odzyskiwanie dysku - PILNE

Autor: Zodiaq (piotreq_at_astercity.net)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 00:16:59 MET

"Tomasz T" <labeo7_at_poczta.onet.pl> popelnil w

> Jesli BIOS go widzi to mozesz sprobowac EasyRecovery
> to krotki jego opis wziety z helpa
> Easy Recovery recover lost or inaccessible data quickly and easily.
> Professional Edition recovers an unlimited number of files from DOS,
> Windows 3.x, 95, 98, 2000 and NT systems, SCSI hard drives, floppy
> diskettes, Zip and Jaz removable media, and provides advanced data
> recovery options.

Ten program do NTFS totalnie sie nie nadaje... u mnie nic nie znalazl jak
mi padla rozszerzona... a po drugie to jest woooooooooooooooooolny i
glupi - bo odzyskuje pliki nawet te wykasowane (mi zaznaczenia
odpowiednich opcji) i nie zapamietauje ustawien (rozmiar klastra itp)

Ogolnie to czemu nie ma takiego softa co odzyskuje odtwarza tablice
partycji, a nie tylko takie co szukaja po calej partycji plikow...

--
                            pozdrawia Zodiaq...
..: 3W http://www.zodiaq.w.pl :. .: mail piotreq_at_astercity.net :..