Re: Kto powiedzial ze BX nie jest wieczny? :-)

Autor: Kamil (kamyl_at_spam_precz.visual.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 23:33:35 MET

Witam,

> Chodzi mam BE6-II ale 1.0 a tam jest 1.2 - co to za roznica? Przeciez 1.0
> od 1.2 sie tylko kontrolerem HPT rozni...Skoro na BF6 tez chodzi to
pojdzie
> i na moim Be6-II.
Taaa nie bądź taki pewien że na Twojej płycie Tualatin zadziała... Przypomnę
Ci może wpadkę Abita z płytą KT7A w wersjach 1.0 do 1.2, które nie obsługują
jądra Palomino lub przy odrobinie szczęścia może i obsłużą ale kosztem
dużego spadku stabilności... Producenci nie zmieniają wersji płyty dla
własnego widzimisię tylko cały czas pracują nad danym modelem i po uzyskaniu
poprawy kompatybilności, wydajności etc dopiero zmieniają revision płyty.
Oczywiście nie wykluczam tego, że Twoja płyta zadziała z tą przejściówką.

Pozdrawiam
Kamil