Spedia - help

Autor: Zygo (zygwil_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 22:32:56 MET

Wiem że to jest nieodpowiednia grupa dyskusyjna ale mam problem i może
akurat ktoś będzie potrafił mi pomóc.

A więc....
Załozyłem sobie konto na spedii tylko przy wypełnianiu zapomniałem sie i
odruchowo napisałem nazwisko z polskimi znakami i teraz mam jakies cyferki w
tym okienku spedii.
Jak edytować nazwisko, bo ze strony spedii jak wchodze do mojego profitu to
jest zablokowana właśnie ta opcja. Szególnie sie tym interesuje bo jak
przyjdzie czek to kto mi go zrealizuje z cyferkami.
Więc jak ewentualnie usunąć konto ( w sumie długo go nie mam i strat
wielkich nie poniose) lub edytować nazwisko.
Za wszelkie informacje dzięki!!!